سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برگزیده دروغهای تاریخی

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"B Nazanin"; panose-1:0 0 4 0 0 0 0 0 0 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0in; margin-bottom:.0001pt; text-align:right; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} a:link, span.MsoHyperlink {color:blue; text-decoration:underline; text-underline:single;} a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {color:purple; text-decoration:underline; text-underline:single;} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:1.0in 1.25in 1.0in 1.5in;} div.Section1 {page:Section1;} -->

      حمله اسکندر مقدونی به ایران بزرگترین دروغ تاریخ

      از ابتدای تمدن های بشری حکام بوجود آمدند.  تمدن اولیه یعنی شهر نشینی و ایجاد طبقات اجتماعی و نوشتن، به روایات مختلف حدود 7 یا 8 یا 10 هزار سال پیش از بین النهرین و ایران آغاز گردید.  کسی بدرستی نمیداند،  اول  حاکمان بودند یا اول مردم درست مانند، ضرب المثل  تخم و مرغ.  در هر صورت حاکمان برای به تبعیت کشیدن مردم،  دست به ترفند های مختلف زدند،  از فرقه ها و دین های عجیب و غریب،  تا خرافات و دروغ گفتن و نوشتن ( در کتیبه معروف داریوش ذکر است ).  بسیاری از نوشته ها و کتیبه ها و داستانها از، این ترفند هاست که هنوز تا همین لحظه ادامه دارد.   یکی از مهمترین آنها،  دروغ حمله الکساندر به ایران است.  پردازند گان داستان اسکندر مقدونی،  که حدود ششصد سال پس از مرگ او داستانش را بدین صورت پرداخته اند توجه نکردند،  نخستین عامل پیروزی در جنگها،  فزونی شمار جنگ جویان و برتری سلاح و سازو برگ و سابقه و تجربه  فرمانده هان در  لشکر آراییها  و نبرد ها ست،  همراه  با آ گاهی دقیق از سرزمین های دشمن و اقتصاد آن. 

      دروغگو های در تاریخ ما جولان میدهند مانند، چنگیز و مارکوپلو،  و همچنین دهها مسئله مهم تاریخی و جغرافیایی و سیاسی دیگر و افشا گری های متعدد، و راه کار های نو جهت شناسائی دروغها وحذف آنها از تاریخ ایران عزیز،  در وبلاگ  انوش راوید  به نام  جنبش برداشت دروغها از تاریخ ایران.  ما که نمی توانیم به جهان بگوییم چه بنویسید،  چه ننویسید چه بسازید یا چه نسازید،   باید اول پیروزی دروغی اسکندر، و بسیاری دروغ های دیگر از کتاب های درسی ایران حذف شود،  ده پانزده سال پیش،  بارها به کتاب های درسی نوشتم عکسها و نوشته های الکساندر یونانی و بقیه دروغها را بر دارید،  و جواب ندادند یا سر بالا گفتند.  بخود رحم نمیکنیم و دروغ های تاریخی را علیه خود بکار می گیریم،  آنوقت از پول پرستان خارجی توقع داریم.  اسکندر مقدونی جوان بیست ساله تهیدست و بی تجربه از سرزمین کم جمعیت ، و با اقتصاد نا چیز نمی توانسته بدین آسانی به پا خیزد و امپراطوری بزرگی را متلاشی کند.  

     مشروح در:  وبلاگ انوش راوید  بنام:  جنبش برداشت دروغها از تاریخ ایران http://www.ravid.blogfa.com 

     حمله چنگیز مغول به ایران  سومین  دروغ بزرگ تاریخ 

      جامعه شناسی تاریخی ابتدای دانش تاریخ است.  با پیدایش اسلام و از بین رفتن طبقات اجتماعی در ایران بزرگ، هجوم روستائیان به شهر ها و روستاهای بزرگتر افزایش یافت.  در یکی دو قرن بعد از اسلام شهر های بیشتر و بزرگتر پدید آمدند،  تا حدودی مانند سی سال گذشته ایران.  در بغداد خلفا بی خاصیت یکی پس از دیگری عزل و نصب میشدند،  و حاکمان جدید در تمام نقاط  منصوب می گردیدند.  این حاکمان و شهر نشین های جدید با نداشتن پیشینه فکری و ذهنی جهت تحلیل این تحولات به جنگ های دائم می پرداختند،  خلفای بغداد چندان بدشان نمی آمد،  که از این اوضاع آشفته ماهی بگیرند.  کم جمعیت شدن روستاها و بزرگ و پر جمعیت شدن شهرها نیازمندی جدیدی را طلب می کرد،  و آن جمعیتی از کشاورزان و دامپروران برای تولید غذا و پرورش اسب و دام بود.

      در تاریخ قرون اولیه بعد از اسلام می بینیم،  شاهان و حکام وقت،  طوایف مختلفی از غز و تاتار و حتی کومان و بلغار و غیره را برای کشاورزی و دام پروری می آوردند،  و در روستاها مقیم می کردند.  به همین جهت در اکثر ولایات شهر های ایرانی و فارسی زبان بزرگ،  در محاصره روستاها و عشایر غیر ایران باستانی تازه آمده گرفتار شدند.  به صورت طبیعی در رشد اجتماعی و طی یکی دو قرن و در روش عادی زندگی و با برابری اسلامی اینها میتوانستند در حکومتها نفوذ کنند،  مخصوصا برای جنگ از جوانان شان استفاده میشد،  و این جنگجویان در نیم قرن دوم زندگیشان سردارانی شدند صاحب قدرت و نفوذ.  حتی توانستند حکومت هایی را بدست بگیرند.  چون اینها و قوم های شان در ورود به ایران هیچ سواد و معلومات روز را نداشتند، بنابر این وابسته به ایرانیها و وزیران فارسی زبان بودند،  در باره وزیران فارسی زبان آثار زیادی باقی مانده.

   مشروح در:  وبلاگ انوش راوید  بنام:  جنبش برداشت دروغها از تاریخ ایران http://www.ravid.blogfa.com

      * * * * * * * * * * * * * *

  کلیک کنید: پارتی زان یا چریک

  کلیک کنید:  پیدایش تحولات اجتماعی


نوشته شده در  جمعه 90/1/12ساعت  2:9 عصر  توسط انوش راوید 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دامنه، هوست، سایت
دروغهای تاریخی
کیهان سرویس
انوش راوید
عکس های سردخانه سیار
[عناوین آرشیوشده]